تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

قرار دادن ظروف ظرفشویی ال جی

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ب.ظ

قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی آداب مخصوص به خود را دارد. قرار دادن ظروف کار دشواری نیست، اما اصول مربوط به خود را دارد که باید رعایت شود تا دستگاه با مشکلات روبه رو نشود و نیاز به تعمیر ظرفشویی ال جی نباشد. در حقیقت دقت به نحوه قرار دادن ظروف در دستگاه نه تنها سبب شست وشوی کامل و درست ظروف می شود، بلکه در حفظ سلامت و عمر مفید دستگاه نیز موثر است. این کار می تواند در انرژی و زمان نیز صرفه جویی کند و کاربر را به دفعات بسیار محدود نیازمند مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی کند.

قرار دادن ظروف در داخل ظرفشویی

نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی

همان طور که اشاره کردیم نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی در مسائل مختلفی تاثیر دارد. این موضوع به طور مستقیم در تعداد دفعاتی که کاربر برای تعمیر ظرفشویی ال جی مراجعه خواهد کرد، مفید خواهد بود. پس آن را هرگز دست کم نگیرید و حوصله به خرج دهید تا ظروف را به درستی در دستگاه قرار دهید و در کنار یک شست و شوی درست، عمر دستگاه نیز حفظ شود.

برای قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی به این موارد توجه کنید؛

1. بشقاب ها را در اسلات ها( جای بشقاب) در بخش پایینی ماشین ظرفشویی ال جی قرار دهید؛ به طوری که ظرف های بلند تر در اطراف و پشت دستگاه باشند تا ظروفی مثل دیس های پهن مانع رسیدن آب داغ به بقیه ظروف نشوند، زیرا لوله ها، جت ها و دستگاه های چرخش، آب را از مرکز به سمت بیرون، از بالا به سمت پایین و بیرون، از انتهای ماشین ظرفشویی به بالا و بیرون می پاشند. سعی کنید همه سطوح را به صورت جدا حفظ کنید و کاری کنید که آب به همه جای آن برسد.

2. حتما لیوان ها را در بالا قرار دهید. قسمت های بالا برای تمیز کردن لیوان ها طراحی شده اند. لیوان ها را به هم نچسبانید، زیرا آب به بین لیوان ها نمی رسد و حتی ممکن است لیوان ها در اثر برخورد با هم بشکنند. همه این کارها برای بی نیاز بودن به خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی موثر است.

3. نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی باید به گونه ای باشد که ظروف پلاستیکی نگهداری غذا از المنت دستگاه دور باشند. اگر ممکن بود آنها را در بالا قرار دهید یا در صورتی که قصد دارید آن ها را در قفسه پایین جا بدهید، از مرکز دور نگهشان دارید.

4. نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی به گونه ای است که باید قابلمه و ماهیتابه و امثال اینها در قفسه پایین و در اطراف قرار بگیرند. بعد از آنها، بشقاب ها نزدیک تر به مرکز باید باشند و در نهایت ظروف کوچک در مرکز جا داده می شوند. بهتر است کثیف ترین ظروف را در مرکز قرار دهید. این کار نه تنها باعث می شود ظرف ها کامل تمیز شوند، ریسک شکستن ظروف را نیز کاهش می دهید.

توجه کنید:

همانطور که کامل پر نشدن ماشین ظرفشویی ال جی مضر و آسیب زننده است و نیاز به تعمیر ظرفشویی ال جی را شدید می کند، بیش از حد پر کردن آن نیز اشتباه است، زیرا ممکن است آب به بعضی از قسمت ها نرسد.

5. قاشق، چنگال و کاردها را طوری در دستگاه قرار دهید که دسته آنها به سمت پایین باشد. در قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی باید مطمئن شوید ظروف آن قدر بلند نیستند که جلوی بازوی اسپری کننده را بگیرند یا در استفاده از قفسه پایین محدودیت ایجاد کنند. اگر این مشکلات را داشتید، آنها را در قفسه بالا به صورت خوابیده قرار دهید.

منبع : گذاشتن ظروف در ماشین ظرفشویی LG

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی