تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۲۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

پمپ تخلیه ماشین لباسشوییتعمیر پمپ تخلیه لباسشویی سامسونک یکی از خدماتی است که توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ به کاربران ارائه می شود. پمپ تخلیه همانطور که از نامش پیداست، قطعه ای است بسیار کاربردی که آب دستگاه را تخلیه می کند. تصور کنید پمپ دستگاه خراب شود و آب مصرفی در لباسشویی بماند. این اتفاق هم نگران کننده است و هم تبعات خوبی به دنبال ندارد. به همین دلیل لازم است که تعمیرات قطعه مورد بحث توسط تکنسین های مجرب تعمیرات لباسشویی و در اسرع وقت انجام گردد.

همکاران ما در نمایندگی سامسونگ به دلیل برخورداری از دانش تخصصی و تجربه بالا در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، قادر به رفع مشکلات پمپ به صورت تخصصی می باشند. در ادامه این مطلب ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ، به بررسی روش های تعمیر و تعویض این قطعه خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟

پیش تر نیز اشاره کردیم که پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ، آب این دستگاه را به بیرون هدایت نموده و تخلیه می کند. این قطعه یک هسته از جنس آهنربای قوی دارد که به پروانه متصل است و در صورت ورود جریان برق به درون ماشین لباسشویی، در جهت عقربه‌ های ساعت حرکت می‌کند. سیم پیچ لباسشویی هم در درون پمپ قرار گرفته و با فرکانس ۵۰ هرتز و ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می ‌کند.

پروانه و کاسه نمد نیز دیگر قطعات پمپ ماشین لباسشویی هستند که با به وجود آوردن حالت خلأ، باعث می شوند آب به خارج از ماشین پمپاژ شده و به قسمت آهن‌ ربایی پمپ تخلیه نرسد. بدیهی است که در صورت بروز مشکل در هریک از قطعات ذکر شده، پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ درست عمل نکرده و روند تخلیه آب با مشکل مواجه می شود.

تعمیر موبایل سامسونگتعمیر موبایل سامسونگ می‌بایست با رعایت پارامترهای خاص انجام پذیرد تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و بازیابی کیفیت اولیه آن را سبب گردد. اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیر موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است. غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد. از همین روست که کارشناسان تعمیر موبایل توصیه می‌کنند که در صورت بروز نقض در هرکدام از موبایل‌های سامسونگ، می‌بایست این محصولات را تنها به مراکز مجاز و استاندارد بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزید. کاربران گرامی این محصول می توانند جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی و تعمیر موبایل سامسونگ به این مرکز مراجعه نمایند.

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در واحدهای تخصصی مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

از آنجا که اختلالات ایجاد شده در موبایل سامسونگ ممکن است سخت افزاری، نرم افزاری و یا تلفیقی از هر دو باشد، مرکز تعمیر موبایل سامسونگ با پارت‌بندی‌های تخصصی، این امکان را فراهم ساخته است تا کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری تعمیرات مورد نیاز را در پارت‌های تخصصی اجرایی سازند. کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات مورد نیاز موبایل‌های سامسونگ را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. واحد تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارد. تمامی تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌های سازنده صورت می‌پذیرد.

تعمیرات تلویزیونتعمیر تلویزیون سامسونگ با توجه به پرفروش بودن این محصول در بازارهای داخلی کشور یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز غالب کاربران این محصول است که ممکن است به هر دلیل، در عملکرد دستگاه‌ مورد استفاده آن‌ها خللی ایجاد شده باشد. در راستای تأمین این نیاز، مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با همکاری مجموعۀ متخصص و کارآمد خویش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ می‌باشد تا شما کاربران گرامی، -دارندۀ هر کدام از مدل‌های تلویزیون سامسونگ که باشید،- بتوانید با مراجعه به این مرکز، دستگاه خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. نمایندگی سامسونگ در راستای تامین نیاز شما کاربران گرامی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع تلویزیون های ال ای دی ، ال سی دی ، اولد و پلاسما را به هم وطنان عزیز در سراسر تهران ، کرج و شهرستان ها ارائه می نماید.

تعمیرات دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ

دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ بیشتر به دلیل وجود اشکالاتی در برد تغذیه این دستگاه است. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتی که جهت رفع این اشکال بر روی دستگاه پیاده می شوند رضایت‌بخش بوده و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌گردند. بنابرباین در صورتی که دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ تان شما را نگران کرده بهتر است با یکی از کارشناسان مرکز تعمیرات تی وی مانیتور و یا مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و راهنمایی مورد نیاز را دریافت نمایید. (تلفن های تماس با کارشناسان این دو مرکز در وب سایت درج شده است) در چنین وضعیتی بهتر است از دستکارهایی خودسرانه پرهیز نموده و عملیات مورد نیاز را تنها با راهنمایی کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام دهید.

یکی از اولین مباحث در دوره آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ، شناخت قطعات و بخش های مختلف این دستگاه است. کارآموزان این دوره، اطلاعات جامع و کاملی را در مورد قطعات تلویزیون و نحوه کار آنها به دست می آورند. در حین این دوره آموزشی، محل قرارگیری و روش عملکرد قطعاتی همچون بک لایت، پنل، مقاومت، خازن ها، بردهای الکترونیکی، بلندگوها و … در تلویزیون سامسونگ به کاربران آموزش داده می شود.

اطلاع از این موارد، هنرجویان دوره آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ را به اشراف کامل نسبت به قطعات این دستگاه می رساند. از این رو، این افراد می توانند نکات تعمیری تلویزیون را نیز به خوبی فرا گرفته و نتیجه مطلوب تری را از این دوره ها به دست آورند.


روش های تعمیر تلویزیون سامسونگ

آشنایی با روش های مختلف تعمیر، یکی دیگر از مواردی است که در دوره آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ گنجانده شده است. در توضیح این مبحث باید گفت که کارآموزان، پس از شناخت قطعات تلویزیون و وظیفه هریک از آنها در دستگاه، راه های مختلف تعمیر و ترمیم این قطعات را به صورت عملی فرا می گیرند. به عنوان مثال، مدرسان نحوه تعمیرات پنل را تدریس کرده و نحوه تعویض این قطعه را آموزش می دهند.

همچنین، کاربران با حضور در کارگاه های پیشرفته، می توانند شاهد تعمیرات تخصصی بردها، ال سی دی، بک لایت و سایر قطعات تلویزیون بوده و نکات لازم را فرا بگیرند. لازم به ذکر است که علاوه بر آموزش های عملی در این بخش از دوره آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ، جزوه هایی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که حاوی نکات مهم این دوره به صورت تئوری می باشد.

مرکز تعمیرات موبایلمهندسین مرکز تعمیر موبایل در دیگر واحدهای تعمیرات گوشی به بازیابی سایر برندهای گوشی می پردازند . این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین و درجه یک ترین تجهیزات انجام می دهد . لازم به ذکر است ، این ابزارآلات ترمیم توسط مجرب ترین کارشناسان خریداری شده اند . مرکز تعمیرات موبایل با ورود ابزارآلات مدرن سعی در خریداری و مجهز کردن کارگاه های فنی خود به تجهیزات درجه یک دارد .

از این رو کادرفنی این مرکز با بکارگیری جدیدترین تجهیزات بهترین خدمات ریکاوری را ارائه می نمایند . برخی از شرکت ‌های بزرگ تولید کننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال ‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌ تی‌ سی هستند.

مشخصات مرکز تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مراکز متمایز می سازد. فارغ از مدارک و گواهینامه‌های موجود در یک مرکز تعمیرات موبایل، مشاهده برخی عوامل می‌تواند قوت‌قلبی برای اعتماد به آن مرکز باشد؛ برخی از این نشانه‌ها و عوامل عبارتند از :

کارشناسان فعال در مرکز تعمیر موبایل مجرب و دارای مدارک بین‌المللی و فنی این کار هستند.
مرکز مجاز تعمیر موبایل پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر را نیز بر اساس استانداردهای بین‌المللی در اختیار متخصصین خود قرار داده است.
نمایندگی تعمیر گوشی حتی‌الامکان از تعویض قطعات دستگاه خودداری می ورزد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.
مرکز مجاز تعمیرات گوشی نسبت به تمامی خدمات ارائه شده متعهد بوده و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر خویش را گارانتی و ضمانت نماید.
در یک مرکز مجاز، پیش از اقدام به تعمیرات موبایل -به‌ویژه اگر نیاز به تعویض برخی از قطعات دستگاه و یا اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری باشد- می‌بایست تمامی عملیات مورد نیاز به اطلاع مشتری رسانده شود و عملیات تعمیر پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه آغاز گردد.

آی مک

۲۳
مهر

تعمیرات imacمرکز تعمیرات آی‌مک اپل با بهره ‌‌مندی از پیشرفته ‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات آی مک اپل و کامپیوترهای پیشرفته این برند مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

جهت تعمیرات اصولی و صحیح آی مک در اپل سرویس، از ابزارهای مخصوص جهت اسمبل و باز کردن قطعات این محصول استفاده می گردد؛ همچنین جهت عیب یابی این دستگاه از تجهیزات و متدهایی استفاده می شود که توانایی و عملکرد بالای آنها در جدیدترین کارگاه ها و دوره های تخصصی-آموزشی بین المللی تعمیرات به تأیید رسیده است و توسط اساتید این حوزه تدریس می گردند. در مرکز تعمیرات آی مک میزان بازگشت خطاها پس از تعمیر به صفر رسیده است که این امر مرهون حضور تیمی از حرفه ای ترین تکنیسین های تعمیر و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر است.

بد نیست بدانید که در این مرکز، در صورت نیاز به تعویض قطعه در آی مک، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده خواهد شد و در صورت نبود قطعۀ مورد نیاز در آرشیو مرکز تعمیرات آی مک، پس از انجام هماهنگی های لازم با صاحب دستگاه، قطعۀ مورد نیاز از خارج از کشور خریداری شده و در فرآیند تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است تمامی تجهیزات و ابزارآلات به کار گرفته شده در نمایندگی تعمیرات آی مک اپل بالاترین سطح سازگاری و انعطاف را در ارتباط با محصولات اپل دارا هستند؛ به عبارتی دیگر، به دلیل چندجانبه بودن طراحی ابزارآلات نمایندگی تعمیرات اپل، کارشناس تعمیر می‌تواند ضمن سرعت‌بخشیدن به کار خود، بهترین عملکرد را در ارتباط با تعمیرات آی مک داشته باشد.

خدمات نمایندگی اپلدر نمایندگی رسمی اپل برای ارائه خدمات از برنامه ریزی های دقیق و مدون بهره گرفته ایم تا هیچ نقص و کمبودی در ارائه سرویس های خدماتی وجود نداشته باشد. این خدمات نه تنها در حوزه فروش به کاربر اپل کمک می کند بلکه در بخش تعمیرات نیز همواره در کنار کاربر است تا همه مشکلات او را برطرف سازد. ارائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی قبل از خرید در مورد محصولات انحصاری اپل و توضیحات تکمیلی درباره شرایط استفاده از یک آیفون، آیپد و … در ایران تنها یک نمونه از انبوه خدماتی است که در این نمایندگی فراهم است.

با استفاده از امکانات و امتیازات ویژه نمایندگی انحصاری اپل هیچ کاربری از کاربران اپل در ایران بدون حل مشکل خود از نمایندگی رسمی اپل خارج نمی شود. بهترین و به روز ترین امکانات و تسهیلات برای کاربران اپل در این نمایندگی فراهم است. به جرات می توانیم بگوییم که نمونه این خدمات متمایز و ایده آل در بخش فروش و تعمیرات را در هیچ مرکز دیگری نخواهید یافت.

برخی از خدمات نمایندگی اپل

  • ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تمامی محصولات اپل
  • فراهم سازی امکانات و تسهیلات تکمیلی برای همه کاربران اپل در بخش فروش و تعمیرات
  • تعویض قطعه با استفاده از آرشیو اورجینال و اصل اپل
  • عیب یابی، تعمیر، ترمیم همه محصولات اپل از جمله آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک، اپل واچ و…
  • ارائه سرویس های ویژه تعمیر در محل برای کاربرانی که فرصت مراجعه حضوری ندارند
  • اجرای بهترین و با کیفیت ترین تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک، اپل واچ و …

تعمیرات تخصصی لپتاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران توسط متخصصین تعمیر لپ تاپ انجام می گردد. کادر فنی تعمیرات لپ تاپ از بین برترین متخصصین کشور برگزیده شده اند. تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با قطعات مختلف این محصول می باشد. بناربراین تعمیرکاران لپ تاپ پیش از هر چیز باید با قطعات مختلف لپ تاپ آشنا باشند.

کادر فنی تعمیرات تخصصی لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران به تمامی قطعات لپ تاپ مسلط هستند. خدمات ما شامل رفع مشکلات مربوط قاب و لولا ، صفحه نمایش ، چیپ گرافیک ، کیبورد ، فلت تصویر ، RAM ، هارد ، انواع پورت ، باتری ، مادر برد ، CPU با بهترین امکانات و تجهیزات انجام می گردد. مدیریت مرکز سخت افزار ایران در راستای ارائه ی خدمات با کیفیت و سرعت بیشتر ، تمامی امکانات و ملزومات مورد نیاز جهت تعمیرات تخصصی لپ تاپ را فراهم نموده است. خدمات این مرکز در تهران ، کرج و تمامی شهرستان ها ارائه می گردد. تعمیرات تخصصی لپ تاپ را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه از ما بخواهید.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ افتخار دارد تا شما را برای تعمیرات انواع لپ تاپ همراهی کند. بدین منظور ما با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران به شما کمک می کنیم تا در کمترین زمان لپ تاپ خود را تعمیر کنید. هدف این مرکز ارائه ی بهترین خدمات و جلب رضایت شما کاربران گرامی می باشد. ما سالهاست بر پایه ی دو اصل تعهد و تضمین کیفیت به خدمت رسانی به شما می پردازیم. مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دارای بخش های مختلفی است که هریک از بخش ها متخصصان مربوط به خود را دارد و به مدرن ترین امکانات مجهز شده است. در راستای آسودگی خیال شما گرامیان این مرکز برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند. تضمین کیفیت ما رضایت شما متقاضیان گرامی می باشد.

این مرکز به دلیل استفاده از بهترین مهندسان این حوزه، ارائه ی خدمات حرفه ای را برای شما ضمانت می کند. ما برترین ها را برگزیدیم تا بهترین باشیم. لازم است بدانید لپ تاپ به دلیل سیستم حساسی که دارد نیازمند مراقبت بسیار می باشد، به همین منظور تعمیرات لپ تاپ بهتراست به دست متخصصین مجرب و کارآزموده حاضر در این مرکز صورت بگیرد. تعمیرکارانی که داری مهارت و دانش مورد نیاز در این زمینه نیستند ممکن است علاوه برعدم تعمیر دستگاه ، موجب آسیب رسیدن به دیگر قطعات آن شوند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ اپل توسط اساتید برتر این حوزه، در دو دوره تخصصی و عمومی و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی در نمایندگی اپل انجام می پذیرد. در دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ اپل دستگاه های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. (تجربه عملی داوطلب و انجام تعمیرات به دست خود تأثیر شایانی در بالا بردن سطح کیفی آموزش داشته است). دانش آموختگان مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل با پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک بر پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات لپ تاپ اپل مسلط گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می گیرند.

تعمیرات لپ تاپ

مرکز آموزش تعمیر لپ تاپ اپل

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ اپل با تجهیز فضای آموزشی خود به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم این امکان را فراهم آورده است تا کاراموزان محترم با کار در این فضا، بر جدیدترین متدها و ترفندهای تعمیر مسلط گردند. متقاضیان حضور در دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ اپل می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت جهت ثبت نام اقدام نمایند. کاراموزان با حضور در دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ Apple بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در طول دوره و در فرآیندهای تعمیر بکار می گیرند. تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین ترین روشهای بهسازی و ارتقاء دستگاه های اپل در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات لپ تاپ اپل گردد. دوره های آموزش تعمیرات اپل و مباحث تدریس شده در هر یک از این دوره ها در بخش های آتی معرفی می گردند.

لپ تاپ دل به دلیل قیمت مناسبی که دارد همواره کاربران زیادی داشته است. شاید این لپ تاپ برای کاربران معمولی که توان خرید لپ تاپ های گران قیمت مانند اپل ، سونی و اچ پی را ندارند، بهترین گزینه باشد. امروز کامپیوتر شخصی به یکی از ملزومات زندگی افراد تبدیل شده است به گونه ای که افراد برای اغلب کارهای روزانه خود به آن وابسته‌اند و در طول روز کارهای بسیاری را از طریق این وسیله انجام می‌دهند. برند دل (DELL) یکی از برندهای پرکار در حوزه ی تولید کامپیوترهای شخصی و قطعات وابسته به شمار می‌آید. دراین قسمت به معرفی مشخصات سه مورد از جدیدترین لپ تاپ های دل می پردازیم. سپس خدمات تعمیرات لپ تاپ دل و فروش در نمایندگی دل شرح داده خواهد شد.

تعمیرات لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی سامسونگ سرویس با داشتن تیمی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات سامسونگ کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع محصولات سامسونگ ، با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان سامسونگ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.
سامسونگ سرویس ، برترین , مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ و با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیر فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ سامسونگ و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیر به کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو سرویس , واحد تعمیرات تخصصی محصولات فوجیتسو را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات فوجیتسو را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تعمیر لپتاپ فوجیتسو نقطه ی اتکای فوجیتسو سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود. از دیگر مزایای نمایندگی فوجیتسو سرویس، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که فوجیتسو سرویس سخت با آن مقابله می کند.

از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، می توان هزینه ی منصفانه ی تعمیرات دانست که مدیریت فوجیتسو سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است. با یک بار مراجعه به نمایندگی فوجیتسو متوجه کیفیت خدمات رسانی و ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه خواهید شد. در صورتی که کاربر هریک از محصولات فوجیتسو هستید، جهت تعمیرات با نمایندگی تماس بگیرید.