تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آی مک

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ب.ظ

تعمیرات imacمرکز تعمیرات آی‌مک اپل با بهره ‌‌مندی از پیشرفته ‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات آی مک اپل و کامپیوترهای پیشرفته این برند مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

جهت تعمیرات اصولی و صحیح آی مک در اپل سرویس، از ابزارهای مخصوص جهت اسمبل و باز کردن قطعات این محصول استفاده می گردد؛ همچنین جهت عیب یابی این دستگاه از تجهیزات و متدهایی استفاده می شود که توانایی و عملکرد بالای آنها در جدیدترین کارگاه ها و دوره های تخصصی-آموزشی بین المللی تعمیرات به تأیید رسیده است و توسط اساتید این حوزه تدریس می گردند. در مرکز تعمیرات آی مک میزان بازگشت خطاها پس از تعمیر به صفر رسیده است که این امر مرهون حضور تیمی از حرفه ای ترین تکنیسین های تعمیر و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر است.

بد نیست بدانید که در این مرکز، در صورت نیاز به تعویض قطعه در آی مک، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده خواهد شد و در صورت نبود قطعۀ مورد نیاز در آرشیو مرکز تعمیرات آی مک، پس از انجام هماهنگی های لازم با صاحب دستگاه، قطعۀ مورد نیاز از خارج از کشور خریداری شده و در فرآیند تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است تمامی تجهیزات و ابزارآلات به کار گرفته شده در نمایندگی تعمیرات آی مک اپل بالاترین سطح سازگاری و انعطاف را در ارتباط با محصولات اپل دارا هستند؛ به عبارتی دیگر، به دلیل چندجانبه بودن طراحی ابزارآلات نمایندگی تعمیرات اپل، کارشناس تعمیر می‌تواند ضمن سرعت‌بخشیدن به کار خود، بهترین عملکرد را در ارتباط با تعمیرات آی مک داشته باشد.

تعمیرات آی مک اپل

تعمیرات imacتعمیرات آی مک اپل در این مرکز به دست مجموعه‌ای از اساتید تعمیر و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه انجام می‌پذیرد. از این رو سرویس های انجام شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی برخوردارند. کاربران گرامی این محصول به خاطر داشته باشند تعمیرات آی مک اپل به دلیل قیمت بالای این تولیدات تولیدات و نرم‌افزارهایِ ویژۀ آنها، نیازمند متخصصانی است که به تمامی ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری محصولات اپل تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌ های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را تشخیص دهند.

مرکز تعمیرات آی مک اپل به دلیل همکاری با اساتید تعمیر اپل و بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلاتِ تعمیر آمادگی آن را دارد تا تمامی سرویس ها و خدمات مرتبط با این حوزه را با بالاترین سطح کیفی به هموطنان گرامی ارائه نماید. متخصصان حاضر در مجموعه‌ی « تعمیرات آی مک اپل » به دلیلِ طی دوره‌هایِ تخصصی، قادر به تعمیر و رفعِ تمامی اختلالات و نواقصی می‌باشند که ممکن است به هر دلیل در تولیدات اپل ایجاد شده باشند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین ‌المللی و در سیکل‌ های شش ماهه برگزار می‌گردند.

نکته‌ی قابل ذکر آن است که در صورت بروز هرگونه نقص و اختلال در محصولات اپل به ویژه آی مک، می‌بایست دستگاه مورد نظر جهت تعمیر تنها به یکی از نمایندگی‌های فعال در این حوزه تحویل داده شود. به دلیل سیستم و ساختار پیچیدۀ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آی مک، تعمیر این محصول توسط افراد نابلد و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیۀ دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌ها، افت دائمی و یا از کار افتادگی کامل آی مک را سبب شود. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات اپل در ایران و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، تخصصی ترین و استانداردترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی