تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پرینتر e-STUDIO4505AC

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

اختراع دستگاه چاپ، یکی از مهم ترین و برجسته ترین تحولات محسوب می شود. این دستگاه های شگفت انگیز کارهایی طاقت فرسا و زمان بر را آسان کردند و راحتی بیشتری را برای افراد بشر به همراه آوردند. اکنون سالیان بسیار زیادی از زمان ابداع این دستگاه جادویی می گذرد و اگرچه آنها قبلأ کارهای محدودتری انجام می دادند اما اکنون به واسطه بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و استانداردهای جهانی، امکانات گسترده و فراوانی را در اختیار دارندگان خود می گذارند. سرعت های بالا، خروجی های درخشان و با کیفیت، پرینت از راه دور، اتصال به اینترنت، اتصال به یو اس بی، قابلیت OCR و اتصال به انواع اسمارت فون ها و تبلت ها همه و همه از جمله امکاناتی هستند که این دستگاه های با ابهت و باکلاس در اختیار کاربران گذاشته اند.

به هر حال، رقابت در طراحی و تولید این دستگاه ها توسط کمپانی های ریز و درشت نیز کم نبوده و هر کدام از آنها کوشش می کنند تا با تجهیز دستگاه های خود به قابلیت های شگفت انگیز تر، سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. اما اگر شما به دنبال مدلی قابل اطمینان هستید که بتواند سالیان بیشتری از شما پشتیبانی کند، به جد پیشنهاد می شود که در جستجوی سازندگانی مطرح تر و شناخته شده تر باشید. به عنوان یکی از این کمپانی های کهنه کار می توان به توشیبای ژاپن اشاره داشت. در این متن به بررسی پرینتر e-STUDIO4505AC توشیبا از تولیدات این ابر کمپانی خواهیم پرداخت.

Printer e-STUDIO4505AC

سرعت عمل

یکی از قابلیت های حائز اهمیت برای یک پرینتر، سرعت عمل بالا و موثر آن می باشد. گفتنی است، پرینتر e-STUDIO4505AC توشیبا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می تواند گردش اسناد پرحجم و پرشتاب شما را به خوبی پوشش دهد و بدون وقفه و با کمترین تأخیر آنها را به پایان برساند. این دستگاه حرفه ای دارای ویژگی های سرعتی به مانند سرعت کپی 45 صفحه ای در هر دقیقه، سرعت اولین کپی رنگی 5.7 ثانیه ای، سرعت اولین کپی سیاه و سفید 4.4 ثانیه ای، سرعت گرم شدن و راه اندازی تقریبی 20 ثانیه ای، سرعت پرینت 45 صفحه ای در هر دقیقه، سرعت اسکن حداکثر IPM240 به حالت پشت و رو و سرعت انتقال فکس 0.7 ثانیه برای هر صفحه می باشد.

از سویی دیگر، از آنجایی که این دستگاه می تواند 1200 برگه را به حالت استاندارد و 3200 برگه را در حالت حداکثری خود ذخیره سازی کند، می تواند به خوبی در زمان شما صرفه جویی کرده و سرعت بیشتری به کارهای شما ببخشد.

فروشگاه مرکزی توشیبا

فروشگاه مرکزی توشیبا عرضه‌کننده‌ی کلیۀ محصولات کمپانی توشیبا اعم از تلویزیون، مانیتور، لپ‌تاپ، هارد، تبلت، پرینتر و .. می‌باشد. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا علاوه بر دارا بودن ضمانت‌نامه‌ مبنی بر اورجینال بودن محصول، از گواهی خدمات پس از فروش نیز برخوردارند.

متقاضیان خرید محصولات توشیبا می‌توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی توشیبا و دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی موردنیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصول، مقایسه دستگاه موردنظر با سایر دستگاه‌های هم‌رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا می‌باشد.

منبع وب سایت : نمایندگی توشیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی