نمایندگی ایسر در شهرستان ها
نمایندگی ایسر در شهرستان ها با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفتهترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبدهترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران و دارندگان دستگاه های ایسر ارائه نماید.
کاربران شهرستانی دستگاه های ایسر، صرف نظر از نوع و مدل دستگاه خویش می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسر در شهرستان ها و یا از طریق یک تماس تلفنی کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. فرآیند برخورداری از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر در شهرستان ها در بخش های آتی شرح داده خواهد شد. با ما همراه باشید.
مشخصات نمایندگی ایسر در شهرستان ها
باتوجه به درخواستهای مکرر کاربران ارجمند شهرستانی مبنی بر فراهم آوردن امکان ارسال دستگاه های معیوب به نمایندگی ایسر و نگرانی آنها به دلیل عدم وجود مرکزی مجاز و استاندارد جهت تعمیرات در شهرستان ها، برآن شدیم تا امکانات و فضای لازم جهت دریافت دستگاه های معیوب از شهرستانها را فراهم آوریم.
از این پس، این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی ایسر در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.
آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی ایسر در شهرستان ها :
- بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
- شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
- شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
- درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
- ارسال دستگاه به نمایندگی رسمی ایسر در شهرستانها
- ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
- ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی ایسر در شهرستانها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
- آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
- تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
- آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
- گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
- تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی ایسر در شهرستانها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
- واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
- ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
- ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
- گارانتی تمامی خدمات انجام شده در نمایندگی ایسر درشهرستان ها
فروشگاه مرکزی ایسر
فروشگاه مرکزی ایسر ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و سرویس های پیش از فروش محصولات ایسر به مراجعان گرامی است. در حالی که همهجا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت این مرکز کارشناسان خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته است. اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟
خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آنها نیاز داشته باشد. شما کاربران گرامی میتوانید با حضور در فروشگاه مرکزی ایسر تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از تولیدات کمپانی بزرگ و محبوب ایسر از کارشناسان فروش کسب نمایید.
مشاوره پیش از فروش محصولات ایسر
یک خریدار آگاه پیش از تهیۀ یک کالا، تمامی جوانب را سنجیده و با بررسیهای کارشناسانه نسبت به خرید اقدام مینماید. پیش از اقدام به خرید، آگاهی از ویژگیهایِ یک محصول به ویژه محصولات الکترونیکی، اهمیت دوچندان مییابد. زیرا خریدار ممکن است هزینۀ بسیاری صرف خرید آنها کند و در صورتی که کالای بیکیفیتی را انتخاب نماید، در کوتاه مدت این کالا دچار ایراد گردیده و هزینههایی را بابت تعمیر به خریدار خود تحمیل میکند.
از همین رو پیشنهاد کارشناسانِ فروشگاه مرکزی ایسر آن است که پیش از هر اقدامی، از راهنماییها و مشاورههای کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی ایسر بهرهمند گردید. کارشناسان حاضر در نمایندگی رسمی Acer مجموعه تمامی اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و یاریگر شما جهت یک خرید هوشمندانه خواهند بود.