تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نمایندگی دل

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ق.ظ

نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

نمایندگی دل

نمایندگی دل

نمایندگی دل در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل شده است. نمایندگی دل در کرج، در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه و حفظ حقوق مشترکان پارامترهای زیر را سرلوحه فعالیت‌های خویش نهاده است . مطالعه ی این پارامترها رهنمودی خواهد بود برای کاربران ، تا با اطمینان کامل به این مرکز اعتماد کنند.

  • رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مشتریان
  • تعهد و التزام به پیاده‌سازی استانداردهای جهانی
  • تعهد به رعایت اصول محرمانگی مشترکان
  • تدوین مداوم اطلاعات جهت ارائه برترین خدمات به مشتریان محترم
  • پیاده‌سازی نظرات کاربران در تدوین استراتژی‌های شرکت
  • برآورده‌سازی نیازها و خواست کاربران

تعمیرات دل و اخبار مرکز تخصصی دل

نمایندگی دل ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات دل توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا است. بد نیست بدانید نمایندگی دل در تهران ارائه دهنده خدمات شرکتی است که در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم شرکت های ‌تولیدکننده ی نوت بوک در دنیا قرار گرفت و همچنین به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید‌کننده ی نوت بوک ویندوزی در دنیا شناخته شد. دفتر اصلی این شرکت آمریکایی در شمال شهر آستین قرار دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده محصولات IT آمریکایی در جهان است. شما کاربران گرامی می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار مرکز تخصصی مرتبط با این کمپانی توانمند و پیشرو به وب سایت رسمی نمایندگی دل مراجعه نمایید.

منبع وب سایت نمایندگی دل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی