تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ب.ظ

تعمیر دوربین تبلت ایسوس با توجه به استقبال کاربران از تبلت ها و آسیب هایی که ممکن است این قطعه از تبلت را در معرض خطر قرار دهد، امری ضروری می باشد. نیاز روز افزون کاربران به ثبت لحظه های مهم یکی از عوامل اهمیت افزای دوربین ها می باشد. با توجه به قرار گرفتن دوربین در خارج از دستگاه، این قسمت از دستگاه دچار آسیب های بیشتری نسبت به سایر قطعات می شود. توصیه ی ما به شما این است که، در صورت مشاهده ی هر نوع خرابی در دوربین تبلت ایسوس خود، با مراجعه به نمایندگی مجاز ایسوس، مشکل خود را به بهترین صورت رفع نمایید.

تعمیرات تبلت ایسوس

مشکلاتی که ممکن است برای دوربین ایجاد شود

هنگامی که دوربین تبلت ایسوس با مشکل مواجه می شود بهتر است ابتدا به دنبال یافتن نوع مشکل باشیم. چرا که تعمیر دوربین تبلت ایسوس بسته به نوع مشکل، ممکن است از طریق تعمیرات نرم افزار و یا سخت افزار به حالت اول بازگردد.

  • دوربین به طور خودکار پس از باز شدن بسته می شود
  • دوربین هنگام ضبط فیلم، صدا را ضبط نمی کند
  • دوربین اخطار پر شدن حافظه را می دهد
  • دوربین بروی تصویر دلخواه فوکوس نمی کند
  • دوربین خود به خود فوکوس میکند
  • دوربین کیفیت اولیه را ندارد
  • دوربین صدای خش خش می دهد
  • دوربین دچار تغییر رنگ شده است
  • دوربین سلفی از کار افتاده است
  • دوربین حالت فیلمبرداری ندارد
  • دوربین تشخیص لبخند ندارد
  • دوربین کیفیت اولیه را ندارد

واحد تعمیرات تبلت ایسوس

واحد تعمیر تبلت ایسوس با داشتن کارنامه ای درخشان در زمینه تعمیرات انواع وسایل الکترونیکی، کادری مجرب و آزموده برای رفع مشکلات شما عزیزان در حال فعالیت می باشد.این واحد این تضمین را به شما می دهد که در کوتاهترین زمان و به بهترین روش مشکل دستگاه را برطرف می کند.شما با مراجعه به واحد تعمیرات تبلت ایسوس می توانید به این اعتماد برسید که در صورت تعمیر دوربین تبلت ایسوس دقیقا قطعاتی منطبق با قطعه اصلی دستگاه را تحویل می گیرید. توصیه ما به شما این است در صورت خرابی دوربین تبلت ایسوس خود بجای تعویض دستگاه خود و متحمل شدن هزینه های بالا، با مراجعه به این واحد با هزینه ای بسیار پایین و روشی مطمئن مشکل خود را حل نمایید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس با تکیه بر جدیدترین متدهای تعمیرات در دنیای فناوری و تکنولوژی در جهت رفع نیازهای کاربران به بهترین روش،گام برمیدارد. ویژگی برتر این مرکز که آن را از سایر رقبا متمایز می کند، این است که مهندسین ما با تکیه بر دانش روز و همچنین تسلط بر تغییرات تمامی محصولات جدید، قادر به رفع به روز ترین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند.لازم به ذکر است که پرداخت های شما در این محل مطابق با نرخ آیین نامه ثبتی می باشد و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی شود.

تماس با مرکز رسمی ایسوس

شعبه مرکزی: ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف
شعبه شهرک غرب: بلوار دریا – روبه روی پارک دلاوران – پلاک ۸۶ – طبقه اول
شعبه میرداماد: بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان شاه نظری – کوچه دوم – پلاک ۳۵ – واحد ۲
شعبه پیروزی: خیابان پیروزی – رو به روی بیمارستان فجر – خیابان شاه آبادی – مقابل کوچه یاسین – پلاک ۳۵۵
شعبه رسالت: میدان رسالت – ضلع شمال شرقی میدان – کوی آژنگ – نبش کوچه سلامت ۲ – پلاک ۲ – واحد ۲
شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه دوم

شماره تماس
۰۲۱-۶۲۹۴۸
۰۲۱-۵۴۱۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی