تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نمایندگی فوجیتسو

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو سرویس , واحد تعمیرات تخصصی محصولات فوجیتسو را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات فوجیتسو را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تعمیر لپتاپ فوجیتسو نقطه ی اتکای فوجیتسو سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود. از دیگر مزایای نمایندگی فوجیتسو سرویس، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که فوجیتسو سرویس سخت با آن مقابله می کند.

از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، می توان هزینه ی منصفانه ی تعمیرات دانست که مدیریت فوجیتسو سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است. با یک بار مراجعه به نمایندگی فوجیتسو متوجه کیفیت خدمات رسانی و ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه خواهید شد. در صورتی که کاربر هریک از محصولات فوجیتسو هستید، جهت تعمیرات با نمایندگی تماس بگیرید.

برخی از خدمات فوق تخصصی ارائه شده در نمایندگی‌ فوجیستو

  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید فوجیستو از جمله نرم افزار درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر در نمایندگی فوجیستو
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینترها در نمایندگی فوجیستو
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینترهای فوجیستو جهت کاهش هزینه مصرفی در نمایندگی فوجیستو
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در نمایندگی فوجیستو
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینترها در نمایندگی فوجیستو
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی در نمایندگی فوجیستو
  • تنظیم، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها و تعمیر پرینتر در نمایندگی فوجیستو
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی‌های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال‌ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی در نمایندگی فوجیستو
  • مشاوره و راهنمایی مصرف‌کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر، نگهداری آن‌ها و سرویس‌های زمانبندی شده دوره‌ای در نمایندگی فوجیستو
  • گرد زدایی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن در نمایندگی فوجیستو
  • شارژ مواد مصرفی چاپگرها توسط تونر، جوهر و یا تانک‌های افزایش حجم جوهر در نمایندگی فوجیستو
  • ترمیم کابل‌ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن در نمایندگی فوجیستو
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینترهای جوهرافشان، لیزری، سوزنی و حرارتی در نمایندگی فوجیستو
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه فوجیستو و کاهش استهلاک قطعات در نمایندگی فوجیستو
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینترهای جوهرافشان، لیزری، سوزنی و حرارتی در نمایندگی فوجیستو
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر فوجیستو جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات در نمایندگی فوجیستو

فروشگاه مرکزی فوجیتسو

فروشگاه مرکزی فوجیتسو ارائه دهنده خدمات فروش محصولات فوجیتسو به کاربران است . این مرکز با تعیین هدف کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق ایشان فعالیت می‌کند. همه ما برای خرید دستگاه مایل به مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگیهای مجاز هستیم. وجود شیادانی که از باورپذیری کاربران استفاده می‌کنند و دستگاه‌های تقلبی را به جای اصل به فروش می‌رسانند ما را بر آن داشت توضیحی درخصوص فعالیت فروشگاه مرکزی فوجیتسو ارائه نماییم.

شما عزیزان با مراجعه به این مرکز می‌توانید محصول موردنظر خود را در پکیجی اورجینال خریداری نمایید. از دیگر فعالیتهای فروشگاه مرکزی فوجیتسو وارد کردن قطعات و تجهیزات اصل میباشد. کاربران گرامی میتوانند محصولات فوجیتسو را با قیمتی واقعی از فروشگاه مرکزی فوجیتسو تهیه نمایند.

فروش انواع محصولات فوجیتسو

فروشگاه مرکزی فوجیتسو به فروش انواع دستگاههای فوجیتسو می‌پردازد. تعداد فروشگاه‌هایی که به عرضه محصولات فوجیتسو میپردازند بسیار است . اما پیشنهاد ما به کاربران این است که با در نظر گرفتن اعتبار و سابقه هر فروشگاه دست به انتخاب مرکزی مورد اطمینان بزنند. نمایندگی مرکزی فوجیتسو با ارائه تمامی محصولات این کمپانی شرایطی را فراهم کرده تا نیازی برای مراجعه به دیگر مراکز پیدا نکنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی