تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات سخت افزار, تعمیرات لوازم خانگی,تعمیرات موبایل,تعمیرات ماشین های اداری

مرکز سخت افزار ایران ، پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . محوریت و شعار اصلی مرکزسخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . رضایت مشتریان مهم ترین دلیل استقبال آنان از مرکز سخت افزار ایران بوده و نشان از اعتماد آن ها به این مرکز دارد . متخصصین ما پس از گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی مشکلات دستگاه ها را در اسرع وقت رفع خواهند کرد. اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دوره ی عمومی تعمیر ال جی

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

مرکز آموزش تعمیرات ال جی دوره ی عمومی تعمیر ال جی را راه اندازی کرده است . افرادی که قصد دارند اطلاعات مفید و کارآمدی در زمینه ی تعمیر محصول ال جی خود به دست آورند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند . واضح است با شرکت در این کلاس ها می توانید بر ویژگی های کلی دستگاه خویش اشراف پیدا نمایید . از این رو در صورت بروز اشکالات سطحی در دستگاه نیاز نیست به مراکز تعمیراتی مراجعه نمایید . درواقع پس از به پایان رساندن این دوره می توانید تعمیرکار دستگاه خود باشید . علاوه بر این با شناخت تعمیرکار حرفه ای از غیر حرفه ای می توانید از تعمیر دستگاه خود به دست افراد سودجو جلوگیری نمایید . بنابراین پیشنهاد ما به تمامی کاربران محصولات ال جی شرکت در دوره های عمومی مرکز آموزش تعمیرات ال جی می باشد .

آموزش تعمیرات ال جی

واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحدهای تعمیرات ال جی را به صورت کارگاه های فنی مجزا راه اندازی کرده است . این کارگاه ها مجهز به ابزارآلات تعمیر درجه یک می باشند . تکنسین ها با تکیه بر فراست خود و بهره گیری از تجهزات پیشرفته به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزند . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدهای تعیمر این است که ، تکنسین ها می توانند با تمامی دقت و توجه خود پروسه ی تعمیر را انجام دهند . مهندسین ارشد این مرکز ابتدا به عیب یابی دستگاه مبادرت می ورزند .

این امر کمک می کند تا کارشناسان متوجه شوند که دقیقا کدام قسمت دستگاه نیاز به تعمیر دارد . تعمیرکاران نمایندگی ال جی پس از به پایان رسیدن پروسه ی ریکاوری به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . لازم به ذکر است ، پرسنل مشتری مدار نمایندگی ال جی آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درزمینه ی آموزش تعمیرات ال جی می باشند .

منبع وب سایت نمایندگی ال جی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی